ITIL®, IT service management

The most popular service management framework in the world

Kanban perusteet

Tässä koulutuksessa tutustut Kanban-järjestelmään ja erityisesti sen ytimessä olevan Kanban-taulun käyttöön. Opit minkälaisia yhteisiä toimintatapoja ja sääntöjä tarvitaan sen tehokkaassa ja onnistuneessa hyödyntämisessä. Saat taitoja ...
Helsinki Remote
Classroom
1 päivä 15.1.
3.6.
890 €TAI
1 koulutus-
krediitti

ITIL® 4 Foundation

Tunnustusta osaamisellesi - hanki kansainvälisesti arvostettu ITIL-sertifikaatti ITIL kuvaa IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä kyvykkyyksiä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on ...
Helsinki
Tampere Classroom
Remote
2 days 22.-23.1.
11.-12.2.
12.-13.3.
25.-26.3.
9.-10.4.
7.-8.5.
21.-22.5.
4.-5.6.
Show all
1995 €OR
3 training card days
GO!Guaranteed!

IT-palvelunhallinnan mittarit ja kehittäminen

Tässä koulutuksessa syvennyt keskeisimpiin IT-palveluhallinnan (ITSM) kriittisiin menestystekijöihin, opit miten ja miksi mittaat eri kyvykkyyksiä/prosesseja sekä miten kehität palvelunhallintaa seuraavalle tasolle.  Palvelunhallinnan eri kyvykkyyksien ja prosessien ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 26.2.
3.6.
945 €OR
1,2 training card days

Käyttövaltuus­hallinta (IAM) tehokkaasti

Koulutuksessa opit, mitä käyttövaltuushallinnan eri osa-alueet pitävät sisällään ja minkälaisia ratkaisumalleja niihin tällä hetkellä löytyy markkinoilta.  Identiteetin- ja pääsynhallinta (IAM) on keskeinen osa toimivaa riskienhallintaa ja ...
Helsinki Classroom
Remote
2 days 27.-28.2.
1645 €OR
2 training card days

ITIL® 4 Practitioner: Incident ManagementNew!

Jokainen viive maksaa - tehokas häiriönhallinta on tärkein kilpailuetu Ilman selkeää toimintamallia häiriöt voivat venyttää tiimien resursseja äärimmilleen, aiheuttaa asiakastyytymättömyyttä ja vaarantaa liiketoiminnan jatkuvuuden. ITIL® ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 27.2.
1090 €OR
1,5 training card days

Arvovirrat ja pullonkaulojen optimointi automaatiolla (RPA)

Arvovirta (Value Stream) on yksi Lean-filosofian tärkeimmistä aiheista ja yksi maailman tehokkaimmista prosessien optimoinnin työvälineistä. Arvovirtojen avulla tunnistetaan ja optimoidaan toiminnallisten prosessien pullonkaulat tiedolla johtaen. ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 20.3.
945 €OR
1,2 training card days

FitSM® Foundation

This FitSM Foundation training course gives you insight into the basic IT service management concepts and terms, the purpose and structure of FitSM standards and ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 25.3.
945 €OR
1,2 training card days

ITIL® 4 Practitioner: Problem ManagementNew!

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management -koulutus on suunnattu IT-ammattilaisille, jotka haluavat tehostaa ongelmien tunnistamista, analysointia ja eliminoida niiden vaikutusta tuotantoympäristössä. Problem managementin käyttöönotto on ratkaisevan ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 27.3.
1090 €OR
1,5 training card days

IT-palvelunhallinnan perusteetNew!

IT-palvelunhallinnan perusteet -koulutus tarjoaa kattavan yleiskatsauksen palvelunhallinnan keskeisiin prosesseihin ja terminologiaan. Tämä koulutus syventää osallistujien ymmärrystä palvelunhallinnasta ja parantaa käytännön soveltamista omassa organisaatiossa. Kurssi sopii ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 20.5.
945 €OR
1,2 training card days

Käyttövaltuuksien hallinta (IdM) organisaatiossa

Saat perustiedot käyttövaltuushallinnan (KVH) prosessien kehittämiselle ja hallinnoimiselle osana organisaation tietoturvallista toimintaa. Käyttövaltuuksien hallinnan koulutuksessa perehdyt keskeisimpiin lakien ja asetusten asettamiin vaatimuksiin koskien käyttöoikeuksien (IdM, ...
  Classroom
Remote
1 day
890 €OR
1 training card day

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management eLearning

The ITIL® 4 Practitioner: Problem Management practice course equips IT professionals with the skills and methodologies necessary to effectively identify, analyze, and mitigate errors in ...
  Online
5 hours
349 €

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk Practice eLearning

The ITIL® 4 Practitioner: Service Desk Practice course is designed specifically for IT professionals who seek to enhance their expertise in managing the crucial interface ...
  Online
5 hours
349 €

ITIL® 4 Practitioner: Monitoring and Event Management eLearning

The ITIL® 4 Practitioner: Monitoring and Event Management course is specifically designed for IT professionals who aim to enhance their capabilities in systematically observing services ...
  Online
5 hours
349 €

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil eLearning

This course provides an in-depth exploration of five critical ITIL® 4 management practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management, and ...
  Online
30 hours
1029 €

ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management eLearning

The ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management Practice course is specifically designed for IT professionals who aim to enhance the management of service requests within ...
  Online
5 hours
349 €

Moderni Service Desk

Koulutuksessa saat ajankohtaisen käsityksen Service Desk -toiminnan osa-alueista sekä uusia ideoita oman toiminnan kehittämiseksi. Kehitä, luo arvoa ja mittaa! Ole edellä muita – näin hyödynnät ...
  Classroom
Remote
2 days
1590 €OR
2 training card days

Tekoäly Service Deskissä

Service Deskin uusi aikakausi on täällä – hyppää kyytiin. Palvelu, joka palvelee sinua – 24/7. Valjasta sen voima ja tarjoa asiakkaillesi timanttista asiakaskokemusta. Tekoäly Service Deskissä –koulutuksessa saat kattavan ...
  Remote
3 hours
749 €OR
1 training card day

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management eLearning

The ITIL® 4 Practitioner: Incident Management course is specifically tailored for IT professionals tasked with the critical responsibility of reducing the adverse effects of incidents ...
  Online
5 hours
349 €

ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services (AMCS) eLearning

This course is structured to provide candidates with comprehensive insights into integrating effective cloud service management with the renowned ITIL® 4 framework. Upon completion, participants ...
  Online
18 hours
719 €

SRE Practitioner (SREP) eLearning

Enhancing velocity, teamwork, and dependability is paramount for the vitality and efficiency of software pipelines. Site Reliability Engineering (SRE)℠ propels the deployment of top-tier code ...
  Online
16 hours
699 €

ITIL®, IT service management

ITIL® is a collection of the best IT service management and production practices that support organizations in adapting to changes. It is no wonder that it is so popular throughout the world, and it is also successfully applied to many IT organizations in Finland.

The most recent version of ITIL, ITIL 4, was published in early 2019. It provides a practical and flexible platform for companies to travel along towards the new, digital world by bringing people, digitalization and physical resources together.

ITIL 4 focuses more on the world of technology and operations with Agile, DevOps and the digital transformation than its predecessor. The new version is based on cooperation, transparency, automation and comprehensive work. The core elements present in the previous versions, which make ITIL so valuable, are naturally still there.

Learn more about ITIL

Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS. 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.