Webinaari: Reaaliaikainen 3D-grafiikka
Reaaliaikaista 3D-grafiikkaa voidaan hyödyntää www-sivustoilla sekä applikaatioissa luomaan tuote-esittelyitä, visualisointeja ja animaatioita sekä näyttäviä kokonaisuuksia. Peleissä sillä voidaan tehdä pelihahmoja ja kokonaisia mukaansatempaavia pelimaailmoja. Isoimpana erona ei-reaaliaikaiseen toteutukseen on se, että reaaliaikainen 3D mahdollistaa interaktiivisuuden sekä reaaliaikaisen fysiikan lisäämisen.
Katso webinaaritallenne
Tässä webinaarissa käymme läpi:
- Mitä on reaaliaikainen 3D grafiikka
- Missä reaaliaikaista 3D grafiikaa voi näyttää ja hyödyntää
- Ohjelmistot reaaliaikaisen 3D grafiikan luomiseen.
- Työvaiheet reaaliaikaisen 3D grafiikan luomiseen.
- Mitkä ovat reaaliaikaisen 3D grafiikan edut perinteiseen esilaskettuun 3D:hen verrattuna.
Webinaarin vetää Markku Hyttinen, Tieturin 3D-grafiikka ja pelit kouluttaja
Webinaarin pidettiin 25.10.2019 kello 14-15.
Asiasanat: