Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management
Monelle lienee tuttua se, että Incident Management (häiriönhallinta) keskittyy palauttamaan normaalin palvelutason mahdollisimman nopeasti, mutta kuinka tuttua on se, että Problem Management (ongelmanhallinta) pyrkii tunnistamaan ja poistamaan juurisyyt estääkseen toistuvat häiriöt.
Oletko koskaan miettinyt, kumpi kyvykkyys/prosessi, Incident vai Problem Management, tukee paremmin tarpeitanne? Onko toinen jo jalkautettu vai harkitsetteko vasta näiden tarpeellisuutta? Jos vastasit kyllä, tämä webinaari on juuri sinulle!
Ilmoittaudu nyt webinaariimme, joka tarjoaa arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä IT-palveluiden hallinnan parantamiseen. Webinaarissa asiantuntijamme Pirkko Haffer kertoo, miten voit hyödyntää sekä Incident että Problem Management -kyvykkyyksiä tehokkaasti. Keskustelemme myös siitä, miten nämä prosessit täydentävät toisiaan ja miten voit valita oikean lähestymistavan eri tilanteisiin.
Webinaarissa käsitellään mm:
- Incident Managementin ja Problem Managementin erot ja yhtäläisyydet
- Käytännön esimerkkejä ja vinkkejä
- Miten varmistetaan, että mittaaminen tukee jatkuvaa kehitystä
Webinaarin ajankohta: ti 21.1.2025 klo 10.00 – 10.45
Webinaarin asiantuntija:
Webinaarin asiantuntijana toimii Pirkko Haffer, jolla on laaja, monipuolinen ja käytännönläheinen näkemys ja kokemus palvelunhallinnan kehittämisestä parhaiden käytäntöjen avulla. Pirkko ehti työskennellyt Telia Finland Oy:n palveluksessa yli 25 vuotta ennen siirtymistään yrittäjäksi. Palvelunhallinnan lisäksi Pirkolla on kokemusta sisäisestä auditoinnista, jonka avulla on pystytty kehittämään palvelun- ja laadunhallintaa. Pirkko on akreditoitu ITIL 4 Foundation -kouluttaja, ja hän toimii palvelunhallinnan kouluttajana Tieturilla.
Syvenny ITILiin koulutuksissamme
- ITIL® 4 Foundation
- ITIL® 4 Foundation in English
- IT-palvelunhallinnan mittarit ja kehittäminen
- Kaikki ITIL® koulutukset
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.