EtusivuLiiketoiminnan kehittäminenPalvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Nyt on aika räjäyttää vanhat toimintamallit ja rakentaa sisäiset prosessit, jotka oikeasti toimivat – käyttäjälähtöisesti, tehokkaasti ja inhimillisesti.

Työntekijät ovat ensimmäiset asiakkaasi

Liian moni organisaatio kehittää sisäisiä palvelujaan ja prosessejaan omista lähtökohdistaan – mutta kuka niitä lopulta käyttää? Henkilöstö. Kun työntekijäkokemus jää taka-alalle, menetetään sitoutuneisuutta, tehokkuutta ja jopa asiakastyytyväisyyttä. Palvelumuotoilun avulla tämä voidaan muuttaa.

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä -koulutuksessa opit, miten yrityksen sisäisiä palveluja ja prosesseja voidaan kehittää aidosti käyttäjäkeskeisesti, mikä lisää henkilöstön tyytyväisyyttä, vähentää muutosvastarintaa ja parantaa toimintaprosesseja. Perehdymme palvelumuotoilun mahdollisuuksiin ja menetelmiin, jotka tuovat näkyväksi kehittämisen kohteet ja auttavat rakentamaan toimivampia palveluja organisaation sisällä.

Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena (remote) ja sen lisäksi saat myös 30 päivän käyttöoikeuden Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssille (arvo 190 €), jossa voit opiskella itsenäisesti palvelumuotoilun perusteita tai palauttaa mieleen palvelumuotoiluun liittyviä mahdollisuuksia, käsitteistöä ja toimintamalleja.


Koulutusmuoto

Remote


Kesto

3 tuntia


Hinta

595 €

Tämä koulutus on suunnattu asiantuntijoille ja päälliköille, jotka haluavat kehittää organisaationsa sisäisiä palveluja, prosesseja ja työntekijäkokemusta palvelumuotoilun avulla. Sopii erityisesti heille, joille käyttäjäkeskeinen kehittäminen ei ole vielä vakiintunut toimintatapa.

  • Keskustelu / pohdintatehtävä
  • Mitä palvelumuotoilu on ja millaista lisäarvoa se tuo kehittämiseen?
  • Miksi jokaisen organisaation tulisi hyödyntää palvelumuotoilua myös sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
  • Miten palvelumuotoilun avulla voidaan lisätä henkilöstön sitoutumista, tyytyväisyyttä ja avoimuutta muutoksille sekä samalla tehostaa prosesseja ja lisätä toiminnan laatua?
  • Millaisia ovat palvelumuotoilun prosessi ja menetelmät, ja miten niitä voidaan hyödyntää sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
  • Mistä ja miten lähteä liikkeeööe palvelumuotoilun hyödyntämisessä organisaation sisäisen toiminnan kehittämisessä?
  • Tehtävä / keskustelu
  • Miksi ja miten hyödyntää asiakaspolkuja kehittämisessä?
  • Miksi ja miten organisaation toimintaa tulisi kuvata ja kehittää palvelumallina, joka konkretisoi ja linkittää eri toiminnot toisiinsa?

Hinta 595 € +alv

TAI 0,8 koulutuskrediittiä

Toteutukset




Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: Generatiivinen tekoäly sisällöntuotannossa ja liiketoiminnassa

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Palvelumuotoilu x ketteryys – vahva yhdistelmä osallistavaan kehitystyöhön

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Kompleksisten ongelmien ratkaisutaidot

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit