Jos käyttäjä ei ymmärrä, vika ei ole käyttäjässä
Digitaalisten palvelujen kehittäminen ilman palvelumuotoilua on kuin suunnistaminen ilman karttaa – voit edetä, mutta tiedätkö varmasti olevasi oikealla reitillä? Käyttäjälähtöinen suunnittelu on avain siihen, että rakennat palveluja, joita asiakkaasi todella tarvitsevat ja haluavat käyttää.
Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä -koulutuksessa opit, miten palvelumuotoilu tuo selkeyttä ja strategista osumatarkkuutta digitaalisten palvelujen kehittämiseen. Saat konkreettisia työkaluja ja menetelmiä, joilla lisäät asiakasymmärrystä ja kehität palveluja entistä vaikuttavammin. Käymme läpi UX-suunnittelun ja palvelumuotoilun keskeiset erot sekä niiden yhteispelin digitaalisten palvelujen kehittämisessä.
Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena (remote) ja sen lisäksi saat myös 30 päivän käyttöoikeuden Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssille (arvo 190 €), jossa voit opiskella itsenäisesti palvelumuotoilun perusteita tai palauttaa mieleen palvelumuotoiluun liittyviä mahdollisuuksia, käsitteistöä ja toimintamalleja.
Koulutusmuoto
Remote
Kesto
3 tuntia
Hinta
595 €
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus on suunnattu asiantuntijoille ja päälliköille, jotka työskentelevät digitaalisten palveluiden parissa. Se on erityisen tarpeellinen organisaatioille, joissa asiakaslähtöinen kehittäminen ei ole vielä täysin vakiintunut käytännöksi.

VÄLTÄ
turhat kehitysvirheet ja säästä rahaa.

TUNNISTA
oikeat käyttäjätarpeet ajoissa.

TESTAA
ja validoi ideat nopeasti.

LUO
digipalveluja, joita käyttäjät rakastavat.
Ohjelma
- Mitä palvelumuotoilu on?
- Miksi tarvitsemme palvelumuotoilua?
- Mitä on UX-suunnittelu ja miten se eroaa palvelumuotoilusta?
- Millaisia ovat palvelumuotoilun prosessi ja menetelmät?
- Miten käyttäjälähtöisiä digitaalisia palveluja kehitetään?
- Miten varmistamme, että olemme kehittämässä oikeita asioita?
- Miten palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödynnetään?
- Miten luodaan digitaalisten palvelujen prototyyppejä ja tehdään nopeita kokeiluja?
- Miten digitaalisten palvelujen käyttäjäkokemusta voidaan mitata ja hyödyntää kehittämisessä?
Kouluttaja

Kirsi Kaunissaari
Muotoilija YAMK ja kauppatieteiden maisteri
Kirsi on kokenut palvelumuotoilun asiantuntija, joka yhdistää käytännönläheisen lähestymistavan vahvaan strategiseen osaamiseen. Kirsillä on vahva ymmärrys myös liiketoiminnan realiteeteista sekä asiakaskeskeisyyden merkityksestä sen menestykselle, työskenneltyään yli 15 vuotta finanssialalla ja sen jälkeen yrittäjänä.
Ilmoittaudu edullisemmin – tutustu etuihisi

Ryhmäalennus
Tarjoamme -10% alennuksen vähintään 3 hengen ryhmille. Hyödynnä etu verkkokaupassa koodilla TIIMI10 tai kysy tarjousta koulutusmyyjältämme: johanna.niittula@tieturi.fi
Koulutuskortti
Suositulla koulutuskortilla voit säästää jopa -40% koulutuspäivissä ja saat mahdollisuuden hyödyntää laajempaa koulutustarjontaa. Lue lisää täältä.

Mitä osallistujat sanovat?
💬 ”Tykkäsin todella paljon, vaikka ennakkoasenteeni oli palvelumuotoiluun liittyvän hypetyksen vuoksi skeptinen. Kouluttaja otti ryhmän hienosti haltuun ja vakuutti asiantuntemuksellaan alusta asti.”
Hinta 595 € +alv
Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:
Aiheeseen liittyvät webinaarit
Aiheeseen liittyvät blogit