EtusivuMicrosoft 365 (Office)Johda tehokkaasti verkkokokousta

Johda tehokkaasti verkkokokousta

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half

Nykyaikaisten verkkokokousvälineiden avulla pidät tehokkaita kokouksia verkon yli. Kokouksen pitäminen ja Skype for Businessin tai Lyncin ominaisuuksien hyödyntäminen vaatii kuitenkin harjoittelua. Tämä vuorovaikutteinen kolmen tunnin valmennus pidetään kokonaan verkossa: oppijat osallistuvat omilta työasemiltaan. Näin tilanne vastaa oikeata verkkokokousta ja osallistujat saavat oikeaa käytännön kokemusta.


Koulutusmuoto

Classroom


Kesto

0.5 päivää


Hinta

490 €

Kohderyhmä

Valmennus on tarkoitettu kaikille, joiden on tarkoitus järjestää verkkokokouksia (esimiehet, projektipäälliköt, tutkimusryhmän vetäjät jne). Myös johdon assistentit, tekniset tukihenkilöt jne jotka toimivat verkkokokouksen tukihenkilöinä, hyötyvät valmennuksesta. Samoja taitoja tarvitaan myös esim. tuotekoulutuksen, workshopien jne pitämisessä verkon kautta.

Esitiedot

Saat koulutuksesta parhaan hyödyn irti, kun olet jo käyttänyt Lynciä tai Skype for Businesta peruskäyttöön.

Johda tehokkaasti verkkokokousta -kurssin sisältö

Yleistä verkkokokouksista

  • Esittäytymiset (ääni- ja kuvatesti)
  • Ääni- ja kuva-asetusten tarkistaminen
  • Yleistä verkkokokouksista
  • Osallistuja- ja esittäjä-roolit
  • Sisäiset ja ulkoiset osallistujat
  • Verkkokokouksen tallentamisesta

Verkkokokouksen valmistelu

  • Verkkokokouskutsun luominen
  • Osallistujien roolien ja oikeuksien asettaminen
  • Skype for Businessin / Lyncin ja tilan asetukset
  • Esitysmateriaalien tuonti
  • Kokouksen liitetiedostot
  • Whiteboard/Luonnoslehtiö
  • Poll/Kysely-työkalu
  • Esitysmateriaalien nimeäminen, hallinnointi ja poistaminen

Verkkokokouksen pitäminen

  • PowerPoint-esityksen pitäminen
  • PowerPointin katselu osallistujan näkökulmasta
  • Näytön tai ohjelman jakaminen ja työstö yhdessä
  • Jaetun sovelluksen tai näytön katseleminen

Osallistujien hallinta

  • Chat verkkokokouksessa ja sen ohessa
  • Osallistujalistan nimet, ikonit ja käyttö
  • Henkilöasetukset-napin toiminnot
  • Uuden osallistujan kutsuminen palaveriin
  • Kokouksen osallistujalistan kerääminen
  • Vinkkejä virhetilanteisiin ja ongelmien ratkaisuun
  • Kokouksen tallentaminen ja jakaminen

Aikataulu

Koulutus pidetään online-koulutuksena klo 9-12.


Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: Microsoft Teamsin parhaat sovellukset – lisää tehokkuutta työntekoon, osa II

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Voiko SharePoint-intranetin toteuttaa ilman toteuttajakumppania?

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Microsoft Teamsin parhaat sovellukset – tehokkuutta työntekoon

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit