Lopeta tulipalojen sammuttaminen – pureudu ongelmien juurisyihin.
Ilman järjestelmällistä ongelmanhallintaa tiimit juuttuvat tulipalojen sammuttamiseen, jolloin arvokasta aikaa ja resursseja kuluu hukkaan. Tunnistamalla ongelmien juurisyyt ja koordinoimalla tiimien yhteistyötä tehokkaasti, voit varmistaa palveluiden jatkuvuuden, minimoida keskeytysten vaikutukset ja vapauttaa resursseja tärkeämpiin tehtäviin.
ITIL® 4 Practitioner: Problem Management -koulutuksessa opit hyödyntämään ITIL 4 -viitekehyksen työkaluja ongelmanhallinnan käyttöönotossa ja kehittämisessä. Saat valmiudet johtaa ongelmanhallintaa, varmistaa tiimien yhteistyön sujuvuuden ja analysoida häiriöiden vaikutuksia liiketoimintaan. Tämä parantaa IT-palveluiden luotettavuutta, pienentää kustannuksia ja auttaa saavuttamaan palvelun laatutavoitteet.
Koulutuksen myötä osaat optimoida IT-tukiresurssien käyttöä, vähentää ylikuormitusta ja kehittää organisaation kyvykkyyttä hallita ongelmia ennakoivasti. Syvällinen ymmärrys ITIL 4 Problem Management -käytännöistä auttaa maksimoimaan organisaatiosi arvon sekä strategisella että operatiivisella tasolla.
Paikka
Helsinki
Koulutusmuoto
Classroom
Remote
Kesto
1 päivä
Hinta
1090 €
Sertifiointi
Kyllä
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus on suunnattu erityisesti IT-alan ammattilaisille, jotka haluavat oppia lisää parhaista käytännöistä. Se hyödyttää palvelupäälliköitä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.
Lisätietoja osallistujalle
- Ennakkovaatimus: ITIL 4 Foundation Certificate tai ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate
- ITIL 4 Practitioner:Problem Management -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
- Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.
- ITIL 4 Practitioner:Problem Management -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin. Suoritat testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan.
PYSTY
tehokkaasti koordinoimaan ongelmien käsittelyä organisaatiossasi.
KYKENE
seuraamaan ja tarkastelemaan ongelmia käsittelevien ja ratkaisevien tiimien työtä, varmistaen tehokkaan ongelmanhallinnan.
OSAA
koordinoida manuaalista työtä ongelmien kanssa
PYSTY
mittaamaan, arvioimaan ja kehittämään organisaation Problem Management -kyvykkyyttä
Ohjelma
- Key concepts of the practice
- The purpose of the practice
- Practice success factors & key metrics of the practice
- Key terms and concepts
- Processes of the practice
- Inputs and outputs of the processes
- Key activities of the processes
- How to integrate the practice in the organization’s value streams.
- Roles and competences of the practice
- Responsibilities of the key roles of the practice
- Understand how information and technology support and enable the practice
- The role of partners and suppliers in the practice
- The dependencies of the practice on third parties
- How partners and suppliers can support the practice.
- How ITIL capability model can be used to develop the practice
- How ITIL guiding principles help to develop the practice.
Hinnoittelu
Kurssin hinta muodostuu kurssimaksusta + testimaksusta. Kurssia ei myydä ilman testiä.
Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 1,5 koulutuskorttipäivää. Tämä sisältää testimaksun.
Kouluttaja
Pirkko Haffer
IT-palvelunhalllinan huippuosaaja ja PeopleCertin
virallinen ITIL Ambassador
Pirkko on auttanut satoja ammattilaisia saavuttamaan virallisia sertifikaatteja ja ratkaisemaan palvelunhallinnan haasteita. Hänellä on laaja kokemus useista eri viitekehyksistä, kuten ITIL, Cobit, VeriSM, CIMP ja CISP, sekä sisäisestä auditoinnista (ISO9001, ISO14001, ISO45001).
Ilmoittaudu edullisemmin – tutustu etuihisi
Ryhmäalennus
Tarjoamme -10% alennuksen vähintään 3 hengen ryhmille. Hyödynnä etu verkkokaupassa koodilla TIIMI10 tai kysy tarjousta koulutusmyyjältämme: emilia.hamalainen@tieturi.fi
Koulutuskortti
Suositulla koulutuskortilla voit säästää jopa -40% koulutuspäivissä ja saat mahdollisuuden hyödyntää laajempaa koulutustarjontaa. Lue lisää täältä.
Sijainti
Meeting Park OASIS
Itämerenkatu 14
(Ruoholahden metroasema)
00180 HELSINKI.
Meeting Park Oasis on uusi ja moderni tila Ruoholahden metroaseman kiinteistössä loistavien liikenneyhteyksien varrella. Metron lisäksi raitiovaunu ja bussi kuljettavat suoraan kiinteistön läheisyyteen, minkä lisäksi Ruoholahdesta löytyy myös parkkihalleja autoileville.
Käynti:
Eteläpuolelta (Selkämerenkuja) Konservatoriota vastapäätä.
Hinta 1090 € +alv
Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:
Aiheeseen liittyvät webinaarit
Aiheeseen liittyvät blogit