EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaITIL® 4 Practitioner: Problem Management

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management

Koulutuksessa kehität valmiudet parantaa ongelmanhallinnan prosesseja, jotta voit tehostaa ongelmien tunnistamista ja analysointia, sekä eliminoida niiden vaikutusta tuotantoympäristössä.

Lopeta tulipalojen sammuttaminen – pureudu ongelmien juurisyihin.

Ilman järjestelmällistä ongelmanhallintaa tiimit juuttuvat tulipalojen sammuttamiseen, jolloin arvokasta aikaa ja resursseja kuluu hukkaan. Tunnistamalla ongelmien juurisyyt ja koordinoimalla tiimien yhteistyötä tehokkaasti, voit varmistaa palveluiden jatkuvuuden, minimoida keskeytysten vaikutukset ja vapauttaa resursseja tärkeämpiin tehtäviin.

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management -koulutuksessa opit hyödyntämään ITIL 4 -viitekehyksen työkaluja ongelmanhallinnan käyttöönotossa ja kehittämisessä. Saat valmiudet johtaa ongelmanhallintaa, varmistaa tiimien yhteistyön sujuvuuden ja analysoida häiriöiden vaikutuksia liiketoimintaan. Tämä parantaa IT-palveluiden luotettavuutta, pienentää kustannuksia ja auttaa saavuttamaan palvelun laatutavoitteet.

Koulutuksen myötä osaat optimoida IT-tukiresurssien käyttöä, vähentää ylikuormitusta ja kehittää organisaation kyvykkyyttä hallita ongelmia ennakoivasti. Syvällinen ymmärrys ITIL 4 Problem Management -käytännöistä auttaa maksimoimaan organisaatiosi arvon sekä strategisella että operatiivisella tasolla.


Paikka

Helsinki


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

1 päivä


Hinta

1090 €


Sertifiointi

Kyllä

Koulutus on suunnattu erityisesti IT-alan ammattilaisille, jotka haluavat oppia lisää parhaista käytännöistä. Se hyödyttää palvelupäälliköitä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.

  • Ennakkovaatimus: ITIL 4 Foundation Certificate tai ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate
  • ITIL 4 Practitioner:Problem Management -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
  • Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.
  • ITIL 4 Practitioner:Problem Management -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin. Suoritat testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan. 

  • Key concepts of the practice
  • The purpose of the practice
  • Practice success factors & key metrics of the practice
  • Key terms and concepts 
  • Processes of the practice
  • Inputs and outputs of the processes
  • Key activities of the processes
  • How to integrate the practice in the organization’s value streams.

  • Roles and competences of the practice
  • Responsibilities of the key roles of the practice 
  • Understand how information and technology support and enable the practice

  • The role of partners and suppliers in the practice
  • The dependencies of the practice on third parties
  • How partners and suppliers can support the practice. 
  • How ITIL capability model can be used to develop the practice
  • How ITIL guiding principles help to develop the practice.

Kurssin hinta muodostuu kurssimaksusta + testimaksusta. Kurssia ei myydä ilman testiä.

Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 1,5 koulutuskorttipäivää. Tämä sisältää testimaksun.

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Hinta 1090 € +alv

TAI 1,5 koulutuskrediittiä

Toteutukset





Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: ITIL®-kyvykkyyksien(prosessien) maturiteetti: parannusmahdollisuuksien tunnistaminen

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit