EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaITIL® 4 Practitioner: Problem Management

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management

Koulutuksessa opit hallitsemaan IT-palvelunhallinnan häiriötilanteet tehokkaasti ja järjestelmällisesti, minimoiden negatiiviset vaikutukset ja palauttaen palvelutoiminnan nopeasti takaisin normaalitasolle.

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management -koulutus on suunnattu IT-ammattilaisille, jotka haluavat tehostaa ongelmien tunnistamista, analysointia ja eliminoida niiden vaikutusta tuotantoympäristössä. Problem managementin käyttöönotto on ratkaisevan tärkeä palvelun eheyden ylläpitämiseksi ja IT-palvelun elinkaaren optimoimiseksi.

Problem Managementin (ongelmanhallilnta) hyödyt palveluntarjoajalle

  • Lisääntynyt IT-palveluiden luotettavuus
  • Vähentyneet tappiot ja kustannukset
  • Palvelun laatutavoitteiden täyttäminen
  • Teknisen velan vähentäminen
  • IT-tukiresurssien tasaisempi ja ennustettavampi käyttö

Kurssin jälkeen osallistujat voivat osoittaa syvällisen ymmärryksensä ja käytännön soveltamisensa ITIL 4 Problem Management -käytännön käsitteistä sekä strategisella että operatiivisella tasolla, maksimoiden arvon organisaatiolleen.


Paikka

Helsinki


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

1 päivä


Hinta

1090 €


Sertifiointi

Kyllä

Koulutus on suunnattu erityisesti IT-alan ammattilaisille, jotka haluavat oppia lisää parhaista käytännöistä. Se hyödyttää palvelupäälliköitä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.

  • Ennakkovaatimus: ITIL 4 Foundation Certificate tai ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate
  • ITIL 4 Practitioner:Problem Management -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
  • Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.
  • ITIL 4 Practitioner:Problem Management -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin. Suoritat testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan. 

  • Key concepts of the practice
  • The purpose of the practice
  • Practice success factors & key metrics of the practice
  • Key terms and concepts 
  • Processes of the practice
  • Inputs and outputs of the processes
  • Key activities of the processes
  • How to integrate the practice in the organization’s value streams.

  • Roles and competences of the practice
  • Responsibilities of the key roles of the practice 
  • Understand how information and technology support and enable the practice

  • The role of partners and suppliers in the practice
  • The dependencies of the practice on third parties
  • How partners and suppliers can support the practice. 
  • How ITIL capability model can be used to develop the practice
  • How ITIL guiding principles help to develop the practice.

Kurssin hinta muodostuu kurssimaksusta + testimaksusta. Kurssia ei myydä ilman testiä.

Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 1,5 koulutuskorttipäivää. Tämä sisältää testimaksun.

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Hinta 1090 € +alv

TAI 1,5 koulutuskrediittiä

Toteutukset





Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: ITIL®-kyvykkyyksien(prosessien) maturiteetti: parannusmahdollisuuksien tunnistaminen

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit