EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaITIL® 4 Practitioner: Incident Management

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management

Koulutuksessa opit hallitsemaan IT-palvelunhallinnan häiriötilanteet tehokkaasti ja järjestelmällisesti, minimoiden negatiiviset vaikutukset ja palauttaen palvelutoiminnan nopeasti takaisin normaalitasolle.

Jokainen viive maksaa - tehokas häiriönhallinta on tärkein kilpailuetu

Ilman selkeää toimintamallia häiriöt voivat venyttää tiimien resursseja äärimmilleen, aiheuttaa asiakastyytymättömyyttä ja vaarantaa liiketoiminnan jatkuvuuden.

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management -koulutus keskittyy ITIL 4 -viitekehyksen parhaisiin käytäntöihin, jotka auttavat sinua koordinoimaan häiriötilanteiden hallintaa niin strategisella kuin operatiivisellakin tasolla.

Saat valmiudet seurata ja ohjata tiimien toimintaa, tehostaa monitiimiyhteistyötä ja arvioida sekä kehittää organisaatiosi häiriönhallintakyvykkyyttä ITIL Practice Capability Modelin avulla. Lisäksi opit hyödyntämään teknologiaa  prosessien tukena sekä soveltamaan jatkuvan parantamisen periaatteita käytännössä.

Koulutuksen jälkeen hallitset häiriöiden hallinnan kokonaisvaltaisesti, mikä parantaa organisaatiosi palveluiden laatua ja luo selkeää arvoa.


Paikka

Helsinki


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

1 päivä


Hinta

1090 €


Sertifiointi

Kyllä

Koulutus on suunnattu erityisesti IT-alan ammattilaisille, jotka haluavat oppia lisää parhaista käytännöistä. Se hyödyttää IT Palvelupäälliköitä, Service Desk managereja, Service desk agentteja, järjestelmien kehittäjiä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.

Li­sä­tie­dot osal­lis­tu­jal­le

  • Ennakkovaatimus: ITIL 4 Foundation Certificate tai ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate
  • ITIL 4 Practitioner: Incident Management -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
  • Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.
  • ITIL 4 Practitioner: Incident Management -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin. Suoritat testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan. 

  • Key concepts of the practice
  • The purpose of the practice
  • Practice success factors & key metrics of the practice
  • Key terms and concepts
  • Processes of the practice
  • Inputs and outputs of the processes
  • Key activities of the processes
  • How to integrate the practice in the organization’s value streams.

  • Roles and competences of the practice
  • Responsibilities of the key roles of the practice 
  • Understand how information and technology support and enable the practice

  • The role of partners and suppliers in the practice
  • The dependencies of the practice on third parties
  • How partners and suppliers can support the practice. 
  • How ITIL capability model can be used to develop the practice
  • How ITIL guiding principles help to develop the practice.

Kurssin hinta muodostuu kurssimaksusta + testimaksusta. Kurssia ei myydä ilman testiä.

Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 1,5 koulutuskrediittiä. Tämä sisältää testimaksun.

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Hinta 1090 € +alv

TAI 1,5 koulutuskrediittiä

Toteutukset





Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: ITIL®-kyvykkyyksien(prosessien) maturiteetti: parannusmahdollisuuksien tunnistaminen

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit