EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaITIL® 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Koulutus valmentaa sinut ITILin uusimpaan versioon. Koulutuksen jälkeen olet valmiina suorittamaan ITIL 4 Foundation -sertifikaatin ja viemään IT-palvelunhallintasi seuraavalle tasolle.

Tunnustusta osaamisellesi - hanki kansainvälisesti arvostettu ITIL-sertifikaatti

ITIL kuvaa IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä kyvykkyyksiä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on vankkaa ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen ITIL 4 sertifikaatti

Edellinen ITIL-versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä kyvykkyyksiä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi ITIL:n sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus tarjoaa sinulle erinomaiset valmiudet ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen - saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi harjoituskysymyksiä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. 

Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan. 

Kurssin materiaalit

ITIL 4 Foundation -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.


Paikka

Helsinki


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

2 päivää


Hinta

1995 €


Sertifiointi

Kyllä

Kurssi sopii IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja muille ammattilaisille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä. Kurssi soveltuu myös aiemmin ITIL-sertifioituneille, jotka haluavat päivittää osaamisensa tuoreimman ITIL 4 version mukaiseksi.

1. päivä

  • Key concepts
  • The four di­men­sions of ser­vice ma­na­ge­ment
  • The ITIL ser­vice va­lue sys­tem
  • The ITIL ser­vice va­lue chain

  • Monitoring and Event Management
  • Incident Management
  • Problem Management

  • Service Request Management
  • Service Desk  

2. päivä

  • Availability management
  • Information security management
  • Capacity and Performance management
  • Service Continuity Management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Release management
  • Deployment management
  • Change enablement
  • Service level management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Continual improvement

💬 ”Loistava kurssi! Hyvä opetustahti, olennaiseen tarkennus ja loistavat esimerkkiskenaariot.”

💬 ”On tosi hienoa kuunnella sellaisen ihmisen koulutusta, jolla on pitkä kokemus taustallaan ja kokemusta monenlaisesta käytännön työstä, eikä pelkästään tieto kirjallisena aineiston perusteella.”

💬 ”Kiitos hyvästä kurssista, kouluttaja huippuluokkaa. Pidin erityisesti kouluttajan kuvaavista esimerkeistä arjen keskeltä, miten ITILin prosesseja tai niihin verrattavia asioita löytyy aivan ympäriltämme, ei pelkästään ICT-maailmasta.”

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Hinta 1995 € +alv

TAI 3 koulutuskrediittiä

Toteutukset




+ Näytä lisää toteutuksia


Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa, kouluttajissa ja toteutusmuodossa. 
Katso usein kysytyt kysymykset täältä.


Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS.
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: ITIL®-kyvykkyyksien(prosessien) maturiteetti: parannusmahdollisuuksien tunnistaminen

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit