EtusivuLiiketoiminnan kehittäminenAsiakasymmärrys palvelumuotoilussa

Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_full

Palvelumuotoilussa asiakasymmärrys on avainasemassa, sillä ilman sitä kehittäminen jää usein liian organisaatio- tai asiantuntijalähtöiseksi. Tässä koulutuksessa oivallutammekin sinulle, mikä merkitys asiakasymmärryksellä on kehittämisessä ja miten eri tavoin sitä voidaan kerätä ja hyödyntää. Koulutuksessa pääset myös kokeilemaan erilaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja, joita voit hyödyntää asiakasymmärryksen keräämisessä ja kiteyttämisessä.

Lisätietoja osallistujille

Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä alle tunnin ja vapaaehtoisten tehtävien tekemiseen on myös hyvä varata aikaa.


Paikka

Helsinki


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

1 päivä


Hinta

945 €

Tavoite

Koulutus antaa sinulle ymmärryksen ja työkalut asiakasymmärryksen keräämiseen ja hyödyntämiseen, joiden avulla voit tuoda kehittämiseen ja toimintaan asiakaslähtöisempää otetta.

Valmistautuminen

Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä noin tunnin ja tehtävien tekemiseen on hyvä varata aikaa vähintään toinen tunti.

Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa -koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana käymme läpi seuraavia aiheita ja näkökulmia:

  • Miksi asiakasymmärrys on tärkeää?
  • Millaista asiakasymmärrystä voidaan kerätä?
  • Millaisia menetelmiä voidaan hyödyntää asiakasymmärryksen keräämisessä?
  • Miten hyödyntää kerättyä asiakasymmärrystä kehittämisessä?

Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa, kouluttajissa ja toteutusmuodossa. 
Katso usein kysytyt kysymykset täältä.


Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: Generatiivinen tekoäly sisällöntuotannossa ja liiketoiminnassa

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Palvelumuotoilu x ketteryys – vahva yhdistelmä osallistavaan kehitystyöhön

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Kompleksisten ongelmien ratkaisutaidot

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit