EtusivuPeliohjelmointi & 3D-mallinnus3DsMax perusteet

3DsMax perusteet

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_full

Opi 3DsMax-ohjelman perusteet tehokkaasti. Kurssin jälkeen sinulla on valmiudet tehdä 3D-grafiikkaa, kuten tuotekuvia tai 3D-elementtejä vaikkapa animaatioihin ja videoihin.


Koulutusmuoto

Classroom
Remote


Kesto

2 päivää


Hinta

1550 €

3DsMax perusteet -kurssin sisältö

Käyttöliittymä

  • Yksiköt
  • Valikot

Mallintaminen

  • Polygon-mallintaminen
  • Shape-mallintaminen

Materiaalit ja tekstuurit

  • Materiaalien luominen ja muokkaus
  • Canvas-tekstuurien luominen

Valot

  • Valojen tyypit
  • Valojen luominen ja muokkaaminen
  • Valaisun perusteet

Kamera

  • Kameratyypit
  • Kameran asetukset

Animaatiot

  • Animaatiotyökalujen perusteet
  • Liike, skaalaus ja rotatointi animaatiot
  • Polkuanimaatiot

Renderöinti

  • Renderöinnin asetukset
  • Erilaisten renderöintitekniikoiden perusteet

 

Aikataulu

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.


Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: Azure OpenAI osana analytiikkaa – NO-code ja LOW-code lähestymistavat käytännössä

Lue lisää

Webinaari

LinkedIn Live: AWS re:Invent – mitä uutta?

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: Voiko SharePoint-intranetin toteuttaa ilman toteuttajakumppania?

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit