EtusivuPeliohjelmointi & 3D-mallinnus3DsMax jatkokurssi

3DsMax jatkokurssi

3DsMax-jatkokurssi antaa valmiudet kehittää 3D-grafiikka-tietoja ja -taitoja eteenpäin. Kurssilla opit lisää erilaisia työkaluja ja tekniikoita, jotka mahdollistavat monipuolisten ja näyttävien 3D-kokonaisuuksien luomisen. Aiheina ovat mm. edistyneet mallinnustavat, UV Mapping, luustot, valaisujen ja efektien toteuttaminen tehokkaasti käytännön harjoitusten avulla.


Koulutusmuoto

Online


Kesto

2 päivää


Hinta

1550 €

Kohderyhmä

Kurssille osallistuminen vaatii perustiedot ja -taidot 3D-ohjelmistoista. (Esim. 3DsMax-perusteet kurssin läpikäymisen)

3DsMax jatkokurssin sisältö

Edistyneet mallinnustekniikat

  • Graphite Modeling-työkalut
  • Referenssikuvien hyödyntäminen
  • Hahmon mallintaminen

UV Mapping ja Teksturointi

  • Mallien valmistelu UV Mappingia varten
  • Mallien UV Mapping
  • UV Mapping hyödyntäen Seams -saumoja
  • Viewport Canvas-teksturointi

Luustojen luominen ja hyödyntäminen esimerkiksi hahmo animaatioissa

  • Bones-luuston luominen yksinkertaiseen malliin
  • Skin -modifier ja Envelopes -asetukset
  • Biped-luuston luominen hahmomalliin.
  • Biped-luuston animointi

Valaisun luominen

  • Erilaisten valaisumallien luominen
  • Valojen lisäasetukset ja hyödyntäminen

Efektien luominen

  • Environment-efektit
  • Partikkeliefektit

Edistyneet renderöintitekniikat

  • Uusimmat renderöintitekniikat
  • Erilaisten valaisumallien hyödyntäminen
  • Renderöinnin lisäasetukset

Aikataulu

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista: