3DsMax jatkokurssi
3DsMax-jatkokurssi antaa valmiudet kehittää 3D-grafiikka-tietoja ja -taitoja eteenpäin. Kurssilla opit lisää erilaisia työkaluja ja tekniikoita, jotka mahdollistavat monipuolisten ja näyttävien 3D-kokonaisuuksien luomisen. Aiheina ovat mm. edistyneet mallinnustavat, UV Mapping, luustot, valaisujen ja efektien toteuttaminen tehokkaasti käytännön harjoitusten avulla.
Paikka
Helsinki
Koulutusmuoto
Classroom
Remote
Kesto
2 päivää
Hinta
1550 €
Kohderyhmä
Kurssille osallistuminen vaatii perustiedot ja -taidot 3D-ohjelmistoista. (Esim. 3DsMax-perusteet kurssin läpikäymisen)
3DsMax jatkokurssin sisältö
Edistyneet mallinnustekniikat
- Graphite Modeling-työkalut
- Referenssikuvien hyödyntäminen
- Hahmon mallintaminen
UV Mapping ja Teksturointi
- Mallien valmistelu UV Mappingia varten
- Mallien UV Mapping
- UV Mapping hyödyntäen Seams -saumoja
- Viewport Canvas-teksturointi
Luustojen luominen ja hyödyntäminen esimerkiksi hahmo animaatioissa
- Bones-luuston luominen yksinkertaiseen malliin
- Skin -modifier ja Envelopes -asetukset
- Biped-luuston luominen hahmomalliin.
- Biped-luuston animointi
Valaisun luominen
- Erilaisten valaisumallien luominen
- Valojen lisäasetukset ja hyödyntäminen
Efektien luominen
- Environment-efektit
- Partikkeliefektit
Edistyneet renderöintitekniikat
- Uusimmat renderöintitekniikat
- Erilaisten valaisumallien hyödyntäminen
- Renderöinnin lisäasetukset
Aikataulu
Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.
Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:
Aiheeseen liittyvät webinaarit
Aiheeseen liittyvät blogit