Webinaari: Virtuaalitodellisuus markkinoinnin ja koulutuksen välineenä
VR on tehokas ja innovatiivinen työkalu markkinointiin ja koulutukseen. Webinaari on suunnattu yritysten ja julkishallinnon markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja HR:n ammattilaisille, jotka suunnittelevat ja toteuttavat esim. tuote- ja yhteisöesittelyjä, koulutuksia tai henkilöstön perehdytyksiä.
Webinaarin sisältö
Mitä uutta VR tarjoaa yrityksille ja julkishallinnolle?
Mitkä ovat VR:n käyttökohteita?
Mitä hyötyä VR:stä on?
Mitä on VR:n immersiivisyys?
Esimerkkejä VR-toteutuksista meiltä ja maailmalta
Case 1: Buster – Veneen koeajo virtuaalitodellisuudessa: Venemessut 2018
Case 2: Walmart – Työntekijöiden kouluttaminen virtuaalitodellisuuden avulla
Case 3: Turun yliopisto – 3D-tulostuksen koulutus virtuaalitodellisuudessa
VR-tuotannon hankinta
– Mistä VR-tuotannon suunnittelu on hyvä aloittaa?
– Mitä on 360°-kuvaaminen ja mitä tekemistä sillä on VR:n kanssa?
– Miten VR-sisältöä rakennetaan ja jaetaan?
– Mitä hyötyä VR:n käytöstä on tämän hetkisiin menetelmiin verrattuna?
– Millaisia lopputuloksia VR:n käytöstä tulee odottaa?
Tekniikka
– 360°-kamerat
– Editointiohjelmat
– VR-lasit
Webinaari on maksuton. Varaa itsellesi ajatuksia avartava hetki ja tutustu markkinointia, myyntiä ja koulutusta mullistavaan virtuaalitodellisuuteen! Entistä helppokäyttöisempien välineiden avulla kuka tahansa voi luoda ja jakaa VR-sisältöä.
Webinaarin asiantuntija: Henrik Helin on start-up-yritys 360Mediatalo Oy:n toimitusjohtaja ja perustaja. Hän on toiminut Suomessa pioneerina virtuaalitodellisuuden alalla vuodesta 2015 alkaen. 360Mediatalo on toteuttanut VR-ympäristöjä useille toimialoille eri käyttötarkoituksiin. Viime aikoina yritys on keskittänyt voimavaransa VR-muokkaus- ja julkaisualustojen kehittämiseen. 360Mediatalo.fi.