Webinaari: Miten menestyä asiantuntijana asiakastyössä?
Kolme vinkkiä erinomaiseen asiantuntijatyöhön?
- Arvostava vuoropuhelu asiantuntijatyössä
- Asiantuntija vai luotettu neuvonantaja?
- Miten asiakasarvoa luodaan asiantuntijana?
Menestyminen asiantuntijana asiakastyössä edellyttää muutakin kuin substanssiosaamista. Asiantuntijuus herää henkiin vasta, kun se auttaa asiakasta pääsemään lähemmäksi hänen tavoitteitaan. Tavoitteet vaihtelevat asiakkaasta toiseen. Asiantuntijatyössä kyky katsoa tilannetta asiakaan silmin sekä halu ja menetelmät asiakkaan tavoitteiden ymmärtämiseksi auttavat asiantuntijaa ratkomaan oikeita ongelmia ja löytämään parhaan tien tavoitteen saavuttamiseksi. Ilman tätä ymmärrystä jäljelle jää tekeminen, joka ei välttämättä johda asiakkaan toivomaan lopputulokseen.
Webinaarista saat näkökulmia ja käytännön vinkkejä asiantuntijatyössä menestymiseen.
Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.
Webinaarin puhuja
Webinaarin vetää Kalle Reunanen, jolla on lähes 20 vuoden kokemus asiantuntijaorganisaatioiden valmentamisesta asiakastyöhön.
Kalle on erityisen kiinnostunut herättämään uusia ajatuksia ja näkökulmia asiakasarvon luonnin, kehittämisen ja vangitsemisen saralla.
Kalle Reunanen on toiminut lähes kaksikymmentä vuotta valmentajana ja liikkeenjohdon konsulttina sekä aiemmin pitkään Efecto Oy:n, nykyään Innomaatti Oy:n ja Surveypal Oy:n toimitusjohtajana. Hän on toteuttanut satoja valmennuksia asiakaskeskeisen asiantuntijatyön, arvon myynnin sekä kehittämisen ja asiakasarvoon keskittyvien strategioiden saralla.
Tutustu palvelumuotoilukoulutuksiimme:
- Asiakaskeskeinen asiantuntija
- Palvelumuotoilun perusteet
- Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa
- Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä
Haluatko saada tietoa alan kuulumisista, tulevista webinaareistamme ja asiantuntijoiden kirjoittamista blogeista? Tilaa uutiskirjeemme. Voit valita kirjeen kiinnostuksesi mukaan ja saat kirjeen kerran kuukaudessa.