Service design and processes trainings

Good processes enable a high-quality service.

Palvelumuotoilun perusteet

Palveluita, jotka osuvat ja uppoavat Miten luoda palveluita, jotka aidosti vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja erottuvat kilpailijoista? Palvelumuotoilun perusteet -koulutuksessa opit tunnistamaan asiakastarpeet, hyödyntämään palvelumuotoilun keskeisiä ...
Helsinki Classroom
2 days 19.-20.3.
1645 €OR
2,2 training card days
GO!Guaranteed!

Arvovirrat ja pullonkaulojen optimointi automaatiolla (RPA)

Arvovirta (Value Stream) on yksi Lean-filosofian tärkeimmistä aiheista ja yksi maailman tehokkaimmista prosessien optimoinnin työvälineistä. Arvovirtojen avulla tunnistetaan ja optimoidaan toiminnallisten prosessien pullonkaulat tiedolla johtaen. ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 20.3.
945 €OR
1,2 training card days
GO!Guaranteed!

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Työntekijät ovat ensimmäiset asiakkaasi Liian moni organisaatio kehittää sisäisiä palvelujaan ja prosessejaan omista lähtökohdistaan – mutta kuka niitä lopulta käyttää? Henkilöstö. Kun työntekijäkokemus jää taka-alalle, ...
  Remote
3 hours 21.3.
595 €OR
0,8 training card days

Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä

Jos käyttäjä ei ymmärrä, vika ei ole käyttäjässä Digitaalisten palvelujen kehittäminen ilman palvelumuotoilua on kuin suunnistaminen ilman karttaa – voit edetä, mutta tiedätkö varmasti olevasi ...
  Remote
3 hours 21.3.
595 €OR
0,8 training card days

Microsoft Visio osa 1 – prosessien dokumentointi

Microsoft Visio osa 1 - prosessien dokumentointi koulutuksessa käymme läpi, kuinka laadit ohjelmalla prosessikaavion ja muokkaat valmiita piirroksia. Koulutuksen jälkeen tunnet ohjelman mahdollisuudet, käyttötavat ja ...
Espoo Classroom
Remote
1 päivä 1.4.
845 €TAI
1 koulutus-
krediitti
GO!Guaranteed!

Microsoft Visio osa 2 – mallit ja raportointi

Koulutuksessa käymme läpi, kuinka tuotat Vision viimeisteltyjä mallipohjia käyttäen mm. teemoja ja tasoja ja osaat hyödyntää malleissa ohjelman tarjoamia automaattisia raportointiin liittyviä toimintoja ja ominaisuuksia. ...
Espoo Classroom
Remote
1 päivä 2.4.
845 €TAI
1 koulutus-
krediitti
GO!Guaranteed!

Prosessien mallintaminen

Prosessit näkyviin, pullonkaulat pois Haluatko kehittää organisaatiosi toimintaa tehokkaasti ja tavoitteellisesti? Ilman selkeitä prosessikuvauksia jää monen hyvän kehitysidean vaikutus vain haaveeksi. Prosessien mallintaminen -koulutus on ...
Helsinki Classroom
Remote
2 days 9.-10.4.
1645 €OR
2,2 training card days

Yhteiskehittäminen ja prototypointi palvelumuotoilussa

Ideoi kuin unelmoija, testaa kuin kriitikko Yhteiskehittämisen ja prototypoinnin avulla et vain ideoi, vaan luot konkreettisia ratkaisuja, jotka kestävät päivänvalon. Opit, miten osallistat ihmiset fiksusti, ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 11.4.
945 €OR
1,2 training card days

Asiakaskeskeinen asiantuntija

Muuta kohtaamiset kumppanuuksiksi Oletko valmis nostamaan asiantuntijuutesi uudelle tasolle? Tulevaisuuden menestys edellyttää vahvaa asiakasymmärrystä ja kykyä tuottaa arvoa asiakkaalle jokaisessa kohtaamisessa. Asiakaskeskeinen asiantuntija -koulutus tarjoaa ...
Helsinki Classroom
2 days 21.-22.5.
1645 €OR
2,2 training card days

Liiketoimintaprosessien kehittäminen

Strategia on vain sana ilman toimivia prosesseja Yrityskaupat, organisaatiomuutokset ja teknologinen murros haastavat yrityksiä päivittäin. Digitalisaatio, tekoäly ja automaatio pakottavat kehittämään toimintatapoja – mutta prosessit ...
Helsinki Classroom
Remote
2 days 22.-23.5.
1645 €OR
2,2 training card days

Kanban perusteet

Tässä koulutuksessa tutustut Kanban-järjestelmään ja erityisesti sen ytimessä olevan Kanban-taulun käyttöön. Opit minkälaisia yhteisiä toimintatapoja ja sääntöjä tarvitaan sen tehokkaassa ja onnistuneessa hyödyntämisessä. Saat taitoja ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day 3.6.
890 €OR
1 training card day

Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssi

Palvelumuotoilu on kokonaisvaltainen kehittämisote, jonka avulla yritykset voivat kehittää palvelujaan, palvelun eri vaiheita ja osia sekä koko palveluliiketoimintaansa vaikuttaen näin merkittävästi toimintansa tuloksellisuuteen ja asiakkaiden ...
  Online
0.5 days
190 €OR
0,4 training card days

Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa

Palvelumuotoilussa asiakasymmärrys on avainasemassa, sillä ilman sitä kehittäminen jää usein liian organisaatio- tai asiantuntijalähtöiseksi. Tässä koulutuksessa oivallutammekin sinulle, mikä merkitys asiakasymmärryksellä on kehittämisessä ja miten ...
Helsinki Classroom
Remote
1 day
945 €OR
1,2 training card days

BPMN 2.0 Foundation & Practitioner (level 1&2) eLearning

Kickstarttaa Business Process Model and Notation-koulutuksesi tänään tällä online-kurssilla! Asiantuntijoiden luomalla kurssilla opit, kuinka kartoittaa jatkuvat ja loogiset organisaatioprosessit BPMN 2:sen linjoilla. The course will teach ...
  Online
7 hours
379 €

Tekoälyn työkalut osana palvelumuotoiluprosessia

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa tutustut tekoälyn hyödyntämiseen palvelumuotoilussa. Opit käyttämään tekoälytyökaluja jokaisessa palvelumuotoiluprosessin vaiheessa ja kehittämään ymmärrystäsi tekoälyn hyödyistä ja haasteista.
  Remote
3 hours
495 €OR
1 training card day

BCS Certificate in Modelling Business Processes

The context for business process modelling Purpose of business process modelling; Process for business process modelling; Approaches to business process modelling; The hierarchy of business processes ...
 
3 days
2964 €

Service design and processes

Good processes enable high-quality service. 

Well-designed and managed processes enable the delivery of an efficient, high-quality service that meets your needs. Together, processes and service design help to create customer-centric services, increase customer satisfaction and improve efficiency and delivery.  

Together, service design and processes are both important aspects of the business. In our training courses, we delve into how these two aspects of business can be used to improve efficiency and drive continuous improvement.

Learn about service design and processes