FrontpageTestingUX ja käyttäjätestaus

UX ja käyttäjätestaus

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_full
Lähde mukaan matkalle kohti parempaa käyttäjäkokemusta! Yhden päivän intensiivikurssillamme syvennyt käyttäjäkokemuksen (UX) ja käytettävyystestauksen perusteisiin sekä ihmiskeskeiseen suunnitteluun.

Älä anna huonon käytettävyyden karkottaa asiakkaitasi

Digipalveluiden valtava kasvu on tehnyt käyttäjäkokemuksesta ratkaisevan kilpailutekijän. Käytettävyys ei ole enää vain mukava lisä – se on liiketoiminnan ytimessä. Jos palvelusi on vaikeakäyttöinen, asiakkaasi siirtyvät sujuvampiin vaihtoehtoihin.

UX ja käyttäjätestaus -koulutuksessa opit suunnittelemaan palveluita, jotka eivät vain toimi, vaan myös ilahduttavat käyttäjiään. Päivän aikana perehdyt käyttäjäkokemuksen (UX) ja ihmiskeskeisen suunnittelun periaatteisiin. Opit, miten käyttäjien tarpeet ja kognitiiviset ominaisuudet – kuten muisti, tarkkaavaisuus ja hahmolait – vaikuttavat hyvän käyttökokemuksen rakentamiseen. Käsittelemme myös käytettävyystutkimusta, testausmenetelmiä sekä sitä, miten UX-suunnittelu sovitetaan ketteriin kehitysprosesseihin.

Kattavien esitysten lomassa tarjoamme runsaasti tilaa ryhmäkeskusteluille ja monipuolisille käytännön tehtäville. Tämän koulutuksen jälkeen hallitset käyttäjäkokemuksen tärkeimmät käsitteet ja työkalut, osaat arvioida ja parantaa palveluiden käytettävyyttä sekä tiedät, miten käyttäjätestausta tehdään käytännössä.

Älä jätä käyttökokemusta sattuman varaan – varmista, että palvelusi erottuu edukseen. Ilmoittaudu nyt!

Kaipaatko sukellusta syvemmälle aiheeseen? Katso myös 2 päivän UX ja käytettävyystestaus -koulutus.


Location

Helsinki


Training formats

Classroom
Remote


Duration

1 day


Price

945 €

Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat ymmärtää, miten käyttäjäystävällisiä ja toimivia digipalveluita suunnitellaan. Et tarvitse aiempaa kokemusta UX-suunnittelusta – riittää, että haluat kehittää palveluita, jotka oikeasti toimivat käyttäjilleen.

1. päivä

  • Käytettävyyden ja käyttäjäkokemuksen (UX) määritelmiä
  • Termien kytkökset muihin aiheisiin (esim. asiakaskokemus (CX), saavutettavuus, palvelumuotoilu)
  • Käytettävyyden taustatekijät, mm. ihmisen psykologia
  • Käytännön esimerkkejä hyvästä/huonosta käyttäjäkokemuksesta
  • Suunnitteluprosessin vaiheet
  • Käyttöpolun mallintaminen: kahvinkeittoprosessi
  • Hyödylliset työkalut, mm. kaaviot, tarinat, kuvaukset

  • Yhdessä valitun verkkosivun analysointi
  • Käytön kokemus, visuaalinen hierarkia, kognitiivinen kuormitus
  • Käyttötilanne

  • Miksi tutkimusta?
  • Käyttäjäkokemuksen tilan kartoitus: menetelmät ja mittarit
  • Käytettävyystestaus käytännössä

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Price 945 € +vat

OR 1,2 training card days

Events





You might be interested in these courses: