Työntekijät ovat ensimmäiset asiakkaasi
Liian moni organisaatio kehittää sisäisiä palvelujaan ja prosessejaan omista lähtökohdistaan – mutta kuka niitä lopulta käyttää? Henkilöstö. Kun työntekijäkokemus jää taka-alalle, menetetään sitoutuneisuutta, tehokkuutta ja jopa asiakastyytyväisyyttä. Palvelumuotoilun avulla tämä voidaan muuttaa.
Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä -koulutuksessa opit, miten yrityksen sisäisiä palveluja ja prosesseja voidaan kehittää aidosti käyttäjäkeskeisesti, mikä lisää henkilöstön tyytyväisyyttä, vähentää muutosvastarintaa ja parantaa toimintaprosesseja. Perehdymme palvelumuotoilun mahdollisuuksiin ja menetelmiin, jotka tuovat näkyväksi kehittämisen kohteet ja auttavat rakentamaan toimivampia palveluja organisaation sisällä.
Lisätietoja osallistujille
Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä alle tunnin ja vapaaehtoisten tehtävien tekemiseen on myös hyvä varata aikaa.
Training formats
Remote
Duration
3 hours
Price
595 €
Kenelle koulutus on suunnattu?
Tämä koulutus on suunnattu asiantuntijoille ja päälliköille, jotka haluavat kehittää organisaationsa sisäisiä palveluja, prosesseja ja työntekijäkokemusta palvelumuotoilun avulla. Sopii erityisesti heille, joille käyttäjäkeskeinen kehittäminen ei ole vielä vakiintunut toimintatapa.

YMMÄRRÄT
palvelumuotoilun tuoman lisäarvon organisaation sisäisessä toiminnassa

OIVALLAT
miten lisäät henkilöstön tyytyväisyyttä ja sitoutuneisuutta

SAAT
käytännönläheiset menetelmät ja vinkit käyttäjälähtöiseen kehittämiseen

TEHOSTAT
toimintaa ja poistat turhan kitkan prosesseista
Ohjelma
- Keskustelu / pohdintatehtävä
- Mitä palvelumuotoilu on ja millaista lisäarvoa se tuo kehittämiseen?
- Miksi jokaisen organisaation tulisi hyödyntää palvelumuotoilua myös sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
- Miten palvelumuotoilun avulla voidaan lisätä henkilöstön sitoutumista, tyytyväisyyttä ja avoimuutta muutoksille sekä samalla tehostaa prosesseja ja lisätä toiminnan laatua?
- Millaisia ovat palvelumuotoilun prosessi ja menetelmät, ja miten niitä voidaan hyödyntää sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
- Mistä ja miten lähteä liikkeeööe palvelumuotoilun hyödyntämisessä organisaation sisäisen toiminnan kehittämisessä?
- Tehtävä / keskustelu
- Miksi ja miten hyödyntää asiakaspolkuja kehittämisessä?
- Miksi ja miten organisaation toimintaa tulisi kuvata ja kehittää palvelumallina, joka konkretisoi ja linkittää eri toiminnot toisiinsa?
Kouluttaja

Kirsi Kaunissaari
Muotoilija YAMK ja kauppatieteiden maisteri
Kirsi on kokenut palvelumuotoilun asiantuntija, joka yhdistää käytännönläheisen lähestymistavan vahvaan strategiseen osaamiseen. Kirsillä on vahva ymmärrys myös liiketoiminnan realiteeteista sekä asiakaskeskeisyyden merkityksestä sen menestykselle, työskenneltyään yli 15 vuotta finanssialalla ja sen jälkeen yrittäjänä.
Ilmoittaudu edullisemmin – tutustu etuihisi

Ryhmäalennus
Tarjoamme -10% alennuksen vähintään 3 hengen ryhmille. Hyödynnä etu verkkokaupassa koodilla TIIMI10 tai kysy tarjousta koulutusmyyjältämme: johanna.niittula@tieturi.fi
Koulutuskortti
Suositulla koulutuskortilla voit säästää jopa -40% koulutuspäivissä ja saat mahdollisuuden hyödyntää laajempaa koulutustarjontaa. Lue lisää täältä.
You might be interested in these courses: