FrontpageBusiness developmentPalvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_empty
Nyt on aika räjäyttää vanhat toimintamallit ja rakentaa sisäiset prosessit, jotka oikeasti toimivat – käyttäjälähtöisesti, tehokkaasti ja inhimillisesti.

Työntekijät ovat ensimmäiset asiakkaasi

Liian moni organisaatio kehittää sisäisiä palvelujaan ja prosessejaan omista lähtökohdistaan – mutta kuka niitä lopulta käyttää? Henkilöstö. Kun työntekijäkokemus jää taka-alalle, menetetään sitoutuneisuutta, tehokkuutta ja jopa asiakastyytyväisyyttä. Palvelumuotoilun avulla tämä voidaan muuttaa.

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä -koulutuksessa opit, miten yrityksen sisäisiä palveluja ja prosesseja voidaan kehittää aidosti käyttäjäkeskeisesti, mikä lisää henkilöstön tyytyväisyyttä, vähentää muutosvastarintaa ja parantaa toimintaprosesseja. Perehdymme palvelumuotoilun mahdollisuuksiin ja menetelmiin, jotka tuovat näkyväksi kehittämisen kohteet ja auttavat rakentamaan toimivampia palveluja organisaation sisällä.

Lisätietoja osallistujille

Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä alle tunnin ja vapaaehtoisten tehtävien tekemiseen on myös hyvä varata aikaa.


Training formats

Remote


Duration

3 hours


Price

595 €

Tämä koulutus on suunnattu asiantuntijoille ja päälliköille, jotka haluavat kehittää organisaationsa sisäisiä palveluja, prosesseja ja työntekijäkokemusta palvelumuotoilun avulla. Sopii erityisesti heille, joille käyttäjäkeskeinen kehittäminen ei ole vielä vakiintunut toimintatapa.

  • Keskustelu / pohdintatehtävä
  • Mitä palvelumuotoilu on ja millaista lisäarvoa se tuo kehittämiseen?
  • Miksi jokaisen organisaation tulisi hyödyntää palvelumuotoilua myös sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
  • Miten palvelumuotoilun avulla voidaan lisätä henkilöstön sitoutumista, tyytyväisyyttä ja avoimuutta muutoksille sekä samalla tehostaa prosesseja ja lisätä toiminnan laatua?
  • Millaisia ovat palvelumuotoilun prosessi ja menetelmät, ja miten niitä voidaan hyödyntää sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
  • Mistä ja miten lähteä liikkeeööe palvelumuotoilun hyödyntämisessä organisaation sisäisen toiminnan kehittämisessä?
  • Tehtävä / keskustelu
  • Miksi ja miten hyödyntää asiakaspolkuja kehittämisessä?
  • Miksi ja miten organisaation toimintaa tulisi kuvata ja kehittää palvelumallina, joka konkretisoi ja linkittää eri toiminnot toisiinsa?

You might be interested in these courses: