FrontpageBusiness developmentPalvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä

Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Saat käytännönläheiset työkalut ja menetelmät, joilla varmistat, että kehität juuri niitä digitaalisia palveluja, joita asiakkaasi tarvitsevat.

Jos käyttäjä ei ymmärrä, vika ei ole käyttäjässä

Digitaalisten palvelujen kehittäminen ilman palvelumuotoilua on kuin suunnistaminen ilman karttaa – voit edetä, mutta tiedätkö varmasti olevasi oikealla reitillä? Käyttäjälähtöinen suunnittelu on avain siihen, että rakennat palveluja, joita asiakkaasi todella tarvitsevat ja haluavat käyttää.

Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä -koulutuksessa opit, miten palvelumuotoilu tuo selkeyttä ja strategista osumatarkkuutta digitaalisten palvelujen kehittämiseen. Saat konkreettisia työkaluja ja menetelmiä, joilla lisäät asiakasymmärrystä ja kehität palveluja entistä vaikuttavammin. Käymme läpi UX-suunnittelun ja palvelumuotoilun keskeiset erot sekä niiden yhteispelin digitaalisten palvelujen kehittämisessä.

Lisätietoja osallistujille

Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä alle tunnin ja vapaaehtoisten tehtävien tekemiseen on myös hyvä varata aikaa.


Training formats

Remote


Duration

3 hours


Price

595 €

Koulutus on suunnattu asiantuntijoille ja päälliköille, jotka työskentelevät digitaalisten palveluiden parissa. Se on erityisen tarpeellinen organisaatioille, joissa asiakaslähtöinen kehittäminen ei ole vielä täysin vakiintunut käytännöksi.

  • Mitä palvelumuotoilu on? 
  • Miksi tarvitsemme palvelumuotoilua? 
  • Mitä on UX-suunnittelu ja miten se eroaa palvelumuotoilusta? 
  • Millaisia ovat palvelumuotoilun prosessi ja menetelmät? 
  • Miten käyttäjälähtöisiä digitaalisia palveluja kehitetään? 
  • Miten varmistamme, että olemme kehittämässä oikeita asioita? 
  • Miten palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödynnetään? 
  • Miten luodaan digitaalisten palvelujen prototyyppejä ja tehdään nopeita kokeiluja? 
  • Miten digitaalisten palvelujen käyttäjäkokemusta voidaan mitata ja hyödyntää kehittämisessä? 

💬 “Tykkäsin todella paljon, vaikka ennakkoasenteeni oli palvelumuotoiluun liittyvän hypetyksen vuoksi skeptinen. Kouluttaja otti ryhmän hienosti haltuun ja vakuutti asiantuntemuksellaan alusta asti.”


You might be interested in these courses:

Blogs related to the subject