FrontpageITIL®, IT service managementITIL® 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Koulutus valmentaa sinut ITILin uusimpaan versioon. Koulutuksen jälkeen olet valmiina suorittamaan ITIL 4 Foundation -sertifikaatin ja viemään IT-palvelunhallintasi seuraavalle tasolle.

Tunnustusta osaamisellesi - hanki kansainvälisesti arvostettu ITIL-sertifikaatti

ITIL kuvaa IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä kyvykkyyksiä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on vankkaa ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen ITIL 4 sertifikaatti

Edellinen ITIL-versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä kyvykkyyksiä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi ITIL:n sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus tarjoaa sinulle erinomaiset valmiudet ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen - saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi harjoituskysymyksiä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. 


Location

Helsinki
Tampere


Training formats

Classroom
Remote


Duration

2 days


Price

1995 €


Certificate

Kyllä

Kurssi sopii IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja muille ammattilaisille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä. Kurssi soveltuu myös aiemmin ITIL-sertifioituneille, jotka haluavat päivittää osaamisensa tuoreimman ITIL 4 version mukaiseksi.

1. päivä

  • Key concepts
  • The four di­men­sions of ser­vice ma­na­ge­ment
  • The ITIL ser­vice va­lue sys­tem
  • The ITIL ser­vice va­lue chain

  • Monitoring and Event Management
  • Incident Management
  • Problem Management

  • Service Request Management
  • Service Desk  

2. päivä

  • Availability management
  • Information security management
  • Capacity and Performance management
  • Service Continuity Management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Release management
  • Deployment management
  • Change enablement
  • Service level management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Continual improvement

💬 “Loistava kurssi! Hyvä opetustahti, olennaiseen tarkennus ja loistavat esimerkkiskenaariot.”

💬 “On tosi hienoa kuunnella sellaisen ihmisen koulutusta, jolla on pitkä kokemus taustallaan ja kokemusta monenlaisesta käytännön työstä, eikä pelkästään tieto kirjallisena aineiston perusteella.”

💬 “Kiitos hyvästä kurssista, kouluttaja huippuluokkaa. Pidin erityisesti kouluttajan kuvaavista esimerkeistä arjen keskeltä, miten ITILin prosesseja tai niihin verrattavia asioita löytyy aivan ympäriltämme, ei pelkästään ICT-maailmasta.”

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Price 1995 € +vat

OR 3 training card days

Events




+ Näytä lisää toteutuksia



Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS.
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

You might be interested in these courses:

Blogs related to the subject