IT-palvelunhallinnan perusteet -koulutus tarjoaa kattavan yleiskatsauksen palvelunhallinnan keskeisiin prosesseihin ja terminologiaan. Tämä koulutus syventää osallistujien ymmärrystä palvelunhallinnasta ja parantaa käytännön soveltamista omassa organisaatiossa.
Kurssi sopii erityisesti niille, jotka haluavat kasvattaa asiantuntemustaan palvelunhallinnassa ilman tarvetta erilliselle sertifioinnille.
Location
Helsinki
Training formats
Classroom
Remote
Duration
1 päivä
Price
945 €
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus on suunnattu erityisesti henkilöille, jotka haluavat oppia palvelunhallinnan parhaista käytännöistä ja niiden käytännön soveltamisesta. Se hyödyttää IT Palvelupäälliköitä, järjestelmien kehittäjiä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.
Lisätiedot osallistujalle
- Ennakkovaatimus: Ei ennakkovaatimuksia
- IT Palvelunhallinnan perusteet -kurssimateriaali on englanniksi.
- Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.

HALLITSET
IT-palveluhallinnan perusteet, tiedät mitä IT-palveluhallinta tarkoittaa ja sen merkityksen omalle organisaatiolle.

PYSTYT
tunnistamaan tärkeimmät palveluhallintaprosessit, kuten häiriönhallinta (Incident management) ja muutoksenhallinta (Change Enablement).

TIEDÄT
miten palveluiden laatua ja tehokkuutta voidaan mitata ja raportoida

YMMÄRRÄ
asiakastarpeet paremmin, mikä parantaa asiakastyytyväisyyttä
Ohjelma
- Introduciton
- IT Service Management yesterday, today and tomorrow
- Key terms and concepts
- Organization and People
- Information and Technology
- Partners and suppliers
- Value Streams and Processes
- Incident Management
- Problem Management
- Service Request Management
- Service Desk
- Change Enablement
- Service Level Management
- Continual Improvement
Kouluttaja

Pirkko Haffer
IT-palvelunhallinnan huippuosaaja ja PeopleCertin virallinen ITIL Ambassador
Pirkko Haffer on kokenut palvelunhallinnan asiantuntija, freelancer-konsultti ja kouluttaja, joka on auttanut satoja ammattilaisia saavuttamaan virallisia sertifikaatteja ja ratkaisemaan palvelunhallinnan haasteita. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus Telian konsernitason palvelunhallinnasta, jossa hän vastasi prosessien jalkautuksesta, kehityksestä ja jatkuvasta parantamisesta sekä toimi palvelunhallinnan kouluttajana.
Pirkolla on laaja kokemus useista eri viitekehyksistä, kuten ITIL, Cobit, VeriSM, CIMP ja CISP, sekä sisäisestä auditoinnista (ISO9001, ISO14001, ISO45001). Vuodesta 2020 alkaen hän on ollut osa Tieturin kouluttajaverkostoa, tuoden mukanaan syvällisen asiantuntemuksen ja käytännön kokemuksen.
Pirkon intohimona on parantaa palvelunhallintaa ja kehittää sekä omaa että muiden ammatillista osaamista. Pirkon koulutukset ovat saaneet kiitosta käytännönläheisyydestä ja inspiroivista esimerkeistä. Hän ei vain lue kalvoja, vaan jakaa jatkuvasti uusia näkökulmia ja tarinoita, jotka rikastuttavat oppimiskokemusta.
Ilmoittaudu edullisemmin – tutustu etuihisi

Ryhmäalennus
Tarjoamme -10% alennuksen vähintään 3 hengen ryhmille. Hyödynnä etu verkkokaupassa koodilla TIIMI10 tai kysy tarjousta koulutusmyyjältämme: emilia.hamalainen@tieturi.fi
Koulutuskortti
Suositulla koulutuskortilla voit säästää jopa -40% koulutuspäivissä ja saat mahdollisuuden hyödyntää laajempaa koulutustarjontaa. Lue lisää täältä.

Sijainti
Meeting Park OASIS
Itämerenkatu 14
(Ruoholahden metroasema)
00180 HELSINKI.
Meeting Park Oasis on uusi ja moderni tila Ruoholahden metroaseman kiinteistössä loistavien liikenneyhteyksien varrella. Metron lisäksi raitiovaunu ja bussi kuljettavat suoraan kiinteistön läheisyyteen, minkä lisäksi Ruoholahdesta löytyy myös parkkihalleja autoileville.
Käynti:
Eteläpuolelta (Selkämerenkuja) Konservatoriota vastapäätä.
Price 945 € +vat