FrontpageITIL®, IT service managementIT-palvelunhallinnan perusteet

IT-palvelunhallinnan perusteet

Tämä koulutus syventää osallistujien ymmärrystä palvelunhallinnasta ja parantaa käytännön soveltamista omassa organisaatiossa.

IT-palvelunhallinnan perusteet -koulutus tarjoaa kattavan yleiskatsauksen palvelunhallinnan keskeisiin prosesseihin ja terminologiaan. Tämä koulutus syventää osallistujien ymmärrystä palvelunhallinnasta ja parantaa käytännön soveltamista omassa organisaatiossa.

Kurssi sopii erityisesti niille, jotka haluavat kasvattaa asiantuntemustaan palvelunhallinnassa ilman tarvetta erilliselle sertifioinnille.


Location

Helsinki


Training formats

Classroom
Remote


Duration

1 päivä


Price

945 €

Koulutus on suunnattu erityisesti henkilöille, jotka haluavat oppia palvelunhallinnan parhaista käytännöistä ja niiden käytännön soveltamisesta. Se hyödyttää IT Palvelupäälliköitä, järjestelmien kehittäjiä, prosessien omistajia, IT-konsultteja ja kaikkia, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen, hallinnan ja tuen parissa.

Li­sä­tie­dot osal­lis­tu­jal­le

  • Introduciton
  • IT Service Management yesterday, today and tomorrow
  • Key terms and concepts
  • Organization and People
  • Information and Technology
  • Partners and suppliers
  • Value Streams and Processes

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Service Request Management
  • Service Desk
  • Change Enablement
  • Service Level Management
  • Continual Improvement

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Price 945 € +vat

TAI 1,2 koulutuskrediittiä

Events