FrontpageITIL®, IT service managementFitSM® Foundation

FitSM® Foundation

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Opi hallitsemaan IT-palvelut selkeästi, tehokkaasti ja ilman turhaa monimutkaisuutta – FitSM tuo järjestelmällisyyttä ja laatua ilman raskasta byrokratiaa.

FitSM = kevyempi tie sujuvaan IT-palvelunhallintaan

FitSM on ilmaiseksi saatava, EU-projektin tuloksena syntynyt malli, jonka tavoitteena on olla kevyempi vaihtoehto ITIL-mallille. Se tarjoaa tehokkaan viitekehyksen, joka tuo selkeyttä ja systemaattisuutta palveluiden hallintaan ilman raskasta byrokratiaa.

FitSM® Foundation -koulutus on yhden päivän tehopaketti, joka perehdyttää sinut FitSM-malliin, jonka avulla organisaatiosi voi parantaa palvelun laatua, jatkuvuutta ja kustannustehokkuutta – nopeasti ja käytännönläheisesti.

Päivän aikana opit FitSM:n keskeiset käsitteet ja tärkeimmät palvelunhallintaprosessit, joiden avulla voit kehittää IT-palveluiden hallintaa selkeästi ja yksinkertaisesti. FitSM on yhteensopiva ITILin ja ISO 20000 -standardin kanssa, mutta kevyempi ja helpommin omaksuttava. Tämä tekee siitä erinomaisen valinnan erityisesti pienille ja keskisuurille organisaatioille sekä niille, jotka kaipaavat selkeämpää ja suoraviivaisempaa lähestymistapaa palvelunhallintaan.

Koulutuksen jälkeen sinulla on mahdollisuus suorittaa FitSM Foundation -sertifiointi, joka osoittaa osaamisesi palvelunhallinnan periaatteista.


Location

Helsinki


Training formats

Classroom
Remote


Duration

1 päivä


Price

945 €


Certificate

Kyllä

Kurssi on suunnattu palvelupäälliköille, palvelutuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille ja muille, jotka haluavat ymmärtää palvelutuotannon prosesseja. Kurssi soveltuu erityisesi sellaisille, joille ITIL-koulutus on turhan laaja.  

Kurssin jälkeen voi haluttaessa suorittaa FitSM Foundation -sertifikaatin. Testissä on 20 kysymystä joista 13 pitää saada oikein. Testin hinta ei sisälly kurssimaksuun.  

Kurssi ei edellytä pohjatietoja. Kurssimateriaali on englanniksi. 

  • Services and processes 
  • Basic concepts 
  • The FitSM approach 
  • Portfolio management 
  • Service level management, reporting 
  • Availability, continuity management  
  • Capacity, security, customer relationship, supplier management 
  • Incident management 
  • Problem management  
  • Configuration, change management 
  • Release, deployment management 
  • Continual service improvement  
  • Benfits of FitSM and related frameworks 
Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi

Price 945 € +vat

TAI 1,2 koulutuskrediittiä

Events





You might be interested in these courses:

Blogs related to the subject