Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa
Palvelumuotoilussa asiakasymmärrys on avainasemassa, sillä ilman sitä kehittäminen jää usein liian organisaatio- tai asiantuntijalähtöiseksi. Tässä koulutuksessa oivallutammekin sinulle, mikä merkitys asiakasymmärryksellä on kehittämisessä ja miten eri tavoin sitä voidaan kerätä ja hyödyntää. Koulutuksessa pääset myös kokeilemaan erilaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja, joita voit hyödyntää asiakasymmärryksen keräämisessä ja kiteyttämisessä.
Koulutukseen sisältyy lähikoulutuksena (classroom) pidettävä koulutuspäivä, johon on mahdollista osallistua myös etänä (remote). Koulutuspäivän lisäksi saat myös 30 päivän käyttöoikeuden Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssille (arvo 190 €), jossa voit opiskella itsenäisesti palvelumuotoilun perusteita tai palauttaa mieleen palvelumuotoiluun liittyviä mahdollisuuksia, käsitteistöä ja toimintamalleja.
Location
Helsinki
Training formats
Classroom
Remote
Duration
1 day
Price
945 €
Tavoite
Koulutus antaa sinulle ymmärryksen ja työkalut asiakasymmärryksen keräämiseen ja hyödyntämiseen, joiden avulla voit tuoda kehittämiseen ja toimintaan asiakaslähtöisempää otetta.
Valmistautuminen
Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä noin tunnin ja tehtävien tekemiseen on hyvä varata aikaa vähintään toinen tunti.
Asiakasymmärrys palvelumuotoilussa -koulutuksen sisältö
Koulutuksen aikana käymme läpi seuraavia aiheita ja näkökulmia:
- Miksi asiakasymmärrys on tärkeää?
- Millaista asiakasymmärrystä voidaan kerätä?
- Millaisia menetelmiä voidaan hyödyntää asiakasymmärryksen keräämisessä?
- Miten hyödyntää kerättyä asiakasymmärrystä kehittämisessä?
Price 945 € +vat
You might be interested in these courses:
Blogs related to the subject