FrontpageBusiness developmentAsiakaskeskeinen asiantuntija

Asiakaskeskeinen asiantuntija

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Koulutus antaa sinulle käytännönläheisen työkalupakin asiakaslähtöiseen asiantuntijatyöhön – aina tavoitteiden synkronoinnista arvon kasvattamiseen. Näillä taidoilla erotut kilpailijoista ja varmistat asiakkaiden tyytyväisyyden sekä sitoutumisen.

Muuta kohtaamiset kumppanuuksiksi

Oletko valmis nostamaan asiantuntijuutesi uudelle tasolle? Tulevaisuuden menestys edellyttää vahvaa asiakasymmärrystä ja kykyä tuottaa arvoa asiakkaalle jokaisessa kohtaamisessa. Asiakaskeskeinen asiantuntija -koulutus tarjoaa työkalut ja näkemykset, jotka auttavat sinua kasvamaan luotetuksi neuvonantajaksi ja rakentamaan pitkäkestoisia asiakassuhteita.

Koulutuksen aikana perehdyt asiakasarvon tunnistamiseen, luomiseen ja kasvattamiseen. Opit arvostavan vuoropuhelun ja aktiivisen kuuntelun tekniikoita, jotka vahvistavat kommunikaatiota asiakasrajapinnassa. Harjoitusten kautta syvennyt luottamuksen rakentamiseen, asiakkaan tavoitteiden ymmärtämiseen ja arvon konkretisointiin, jotka ovat ratkaisevia tekijöitä asiakassuhteiden onnistumisessa.


Location

Helsinki


Training formats

Classroom


Duration

2 päivää


Price

1645 €

Koulutus on suunnattu erityisesti asiakasprojekteissa ja asiakasrajapinnassa työskenteleville, kuten konsultteille, projektipäälliköille, asiakaspalvelun asiantuntijoille ja myyjille. Se tarjoaa hyötyjä kaikentasoisille osaajille – tärkeintä on halu kehittää asiakasosaamistasi.

1. päivä

  • Miten asiakas näkee arvon? 
  • Mikä on asiantuntijan rooli asiakkaan maailmassa? 
  • Arvostavan vuoropuhelun perusteet 
  • Miten tunnistan asiakkaan tarpeet? 
  • Kysymystekniikat asiakasymmärryksen työkaluna 
  • Harjoitus: Asiakkaan “hoidettavan homman” kartoitus 

  • Luottamuksen merkitys asiantuntijatyössä 
  • Suhdeluottamuksen rakentamisen keinot 
  • Harjoitus: Luottamusta rakentava vuorovaikutus 

  • Mitä on asiakasarvo? 
  • Arvoarvauskartan laatiminen 
  • Ryhmätyö: Asiakasarvon tunnistaminen case-esimerkeissä 

2. päivä

  • Aktiivisen kuuntelun tekniikat 
  • Latenttien tarpeiden tunnistaminen 
  • Harjoitus: Aktiivinen kuuntelu käytännössä 
  • Miten varmistan yhteisen ymmärryksen tavoitteista? 
  • Tavoitteiden synkronointi asiakkaan ja toimittajan välillä 
  • Harjoitus: Toimeksiannon tavoitteiden muotoilu 
  • Arvokeskustelun rakenne ja eteneminen 
  • Hyötyjen ja vaikutusten konkretisointi 
  • Case-harjoitus: Arvon kasvattaminen asiakastilanteessa 

  • Miten siirryn käsiparista luotetuksi neuvonantajaksi? 
  • Asiantuntijabrändin rakentaminen 
  • Reflektioharjoitus: Oma polkuni asiakaskeskeiseksi asiantuntijaksi 

💬 “Asiantunteva kouluttaja, ja koulutuksen sisältö rakenne oli osallistujaa aktivoiva, mutta ei tullut ollenkaan tunne kuin olisi itse joutunut rakentamaan koulutuksen sisällön vaan se oli suunniteltu huolella. Tykkäsin.”

💬 “Harvinaisen hyvä. Pisteet siitä että kouluttaja työelämässä ja jaksoi vääntää satasella koko koulutuksen.”

Oasis Meeting Park - Ruoholahden koulutustila, Tieturi






Price 1645 € +vat

TAI 2,2 koulutuskrediittiä

Events




You might be interested in these courses:

Blogs related to the subject