Muuta kohtaamiset kumppanuuksiksi
Oletko valmis nostamaan asiantuntijuutesi uudelle tasolle? Tulevaisuuden menestys edellyttää vahvaa asiakasymmärrystä ja kykyä tuottaa arvoa asiakkaalle jokaisessa kohtaamisessa. Asiakaskeskeinen asiantuntija -koulutus tarjoaa työkalut ja näkemykset, jotka auttavat sinua kasvamaan luotetuksi neuvonantajaksi ja rakentamaan pitkäkestoisia asiakassuhteita.
Koulutuksen aikana perehdyt asiakasarvon tunnistamiseen, luomiseen ja kasvattamiseen. Opit arvostavan vuoropuhelun ja aktiivisen kuuntelun tekniikoita, jotka vahvistavat kommunikaatiota asiakasrajapinnassa. Harjoitusten kautta syvennyt luottamuksen rakentamiseen, asiakkaan tavoitteiden ymmärtämiseen ja arvon konkretisointiin, jotka ovat ratkaisevia tekijöitä asiakassuhteiden onnistumisessa.
Location
Helsinki
Training formats
Classroom
Duration
2 päivää
Price
1645 €
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus on suunnattu erityisesti asiakasprojekteissa ja asiakasrajapinnassa työskenteleville, kuten konsultteille, projektipäälliköille, asiakaspalvelun asiantuntijoille ja myyjille. Se tarjoaa hyötyjä kaikentasoisille osaajille – tärkeintä on halu kehittää asiakasosaamistasi.

PARANNAT
kykyäsi ymmärtää ja palvella asiakkaita

TEHOSTAT
kommunikaatiotasi asiakasrajapinnassa

KEHITÄT
kykyäsi tuottaa enemmän arvoa asiakkaille

LUOT
vahvempia ja pitkäkestoisempia asiakassuhteita
Ohjelma
1. päivä
- Miten asiakas näkee arvon?
- Mikä on asiantuntijan rooli asiakkaan maailmassa?
- Arvostavan vuoropuhelun perusteet
- Miten tunnistan asiakkaan tarpeet?
- Kysymystekniikat asiakasymmärryksen työkaluna
- Harjoitus: Asiakkaan “hoidettavan homman” kartoitus
- Luottamuksen merkitys asiantuntijatyössä
- Suhdeluottamuksen rakentamisen keinot
- Harjoitus: Luottamusta rakentava vuorovaikutus
- Mitä on asiakasarvo?
- Arvoarvauskartan laatiminen
- Ryhmätyö: Asiakasarvon tunnistaminen case-esimerkeissä
2. päivä
- Aktiivisen kuuntelun tekniikat
- Latenttien tarpeiden tunnistaminen
- Harjoitus: Aktiivinen kuuntelu käytännössä
- Miten varmistan yhteisen ymmärryksen tavoitteista?
- Tavoitteiden synkronointi asiakkaan ja toimittajan välillä
- Harjoitus: Toimeksiannon tavoitteiden muotoilu
- Arvokeskustelun rakenne ja eteneminen
- Hyötyjen ja vaikutusten konkretisointi
- Case-harjoitus: Arvon kasvattaminen asiakastilanteessa
- Miten siirryn käsiparista luotetuksi neuvonantajaksi?
- Asiantuntijabrändin rakentaminen
- Reflektioharjoitus: Oma polkuni asiakaskeskeiseksi asiantuntijaksi
Kouluttaja

Kalle Reunanen
Asiakasarvon ja liiketoiminnan kehittämisen pioneeri
Kalle on arvostettu liiketoiminnan kehittäjä, valmentaja ja kouluttaja, joka on auttanut satoja organisaatioita ottamaan asiakaskeskeisyyden ja arvolähtöisen ajattelun osaksi strategiaansa. Hänellä on vuosikymmenten kokemus vaativasta ratkaisumyynnistä, asiakaskokemuksen johtamisesta ja palvelumuotoilusta.
Ilmoittaudu edullisemmin – tutustu etuihisi

Ryhmäalennus
Tarjoamme -10% alennuksen vähintään 3 hengen ryhmille. Hyödynnä etu verkkokaupassa koodilla TIIMI10 tai kysy tarjousta koulutusmyyjältämme: meri.kariluoto@tieturi.fi
Koulutuskortti
Suositulla koulutuskortilla voit säästää jopa -40% koulutuspäivissä ja saat mahdollisuuden hyödyntää laajempaa koulutustarjontaa. Lue lisää täältä.

Mitä osallistujat sanovat?
💬 “Asiantunteva kouluttaja, ja koulutuksen sisältö rakenne oli osallistujaa aktivoiva, mutta ei tullut ollenkaan tunne kuin olisi itse joutunut rakentamaan koulutuksen sisällön vaan se oli suunniteltu huolella. Tykkäsin.”
💬 “Harvinaisen hyvä. Pisteet siitä että kouluttaja työelämässä ja jaksoi vääntää satasella koko koulutuksen.”

Sijainti
Meeting Park OASIS
Itämerenkatu 14
(Ruoholahden metroasema)
00180 HELSINKI.
Meeting Park Oasis on uusi ja moderni tila Ruoholahden metroaseman kiinteistössä loistavien liikenneyhteyksien varrella. Metron lisäksi raitiovaunu ja bussi kuljettavat suoraan kiinteistön läheisyyteen, minkä lisäksi Ruoholahdesta löytyy myös parkkihalleja autoileville.
Käynti:
Eteläpuolelta (Selkämerenkuja) Konservatoriota vastapäätä.
Price 1645 € +vat
You might be interested in these courses:
Blogs related to the subject