Skype for Business-kontaktiryhmät

Published 23.5.2017
Reading time approx 1 min

Järjestä Skype for Business-kontaktisi järkeviin ryhmiin ja hyödynnä sovelluksen omaisuuksia.

Ryhmillä voit helpottaa kommunikointia ryhmän jäsenten kanssa. Ryhminä voi olla oma tiimi, eri projektit, kaverit jne. Sinulla voi olla sama henkilö monessa ryhmässä.

Luo ryhmä näin:

  • napsauta hiiren kakkospainiketta jonkun olemassa olevan ryhmän päällä. Suosikit-ryhmä on olemassa jo valmiiksi. 
  • valitse  Luo uusi ryhmä (Create New Group)

Pystyt helposti lähettämään ryhmän jäsenille mm. yhteisen pikaviestin tai sähköpostin. Kun napsautat hiiren kakkospainiketta ryhmän päällä, saat auki komentovalikon, josta löytyy mahdollisuus pikaviestin ja sähköpostin lähettämiseen. Voit myös ajoittaa kokouksen (Schedule a Meeting) ryhmän kanssa.

Voit siirtää tai kopioida Skypeen lisäämäsi kontaktin luomaasi ryhmään napsauttamalla hiiren kakkospainiketta asianomaisen henkilön nimen päällä ja valitsemalla haluamasi toiminto valikosta.

Tutustu Tieturin koulutuksiin tästä >

About author:

Boris Isaksson

Tags

Microsoft Office 365