Etusivu Palvelut Asiakaskokemukset ja referenssit Fellowmindin asiantuntijoiden elinikäistä oppimista tukemassa
Fellowmindin asiantuntijoiden elinikäistä oppimista tukemassa
Fellowmind on modernien liiketoimintajärjestelmien, pilvi- ja tietoturvaratkaisujen, datan ja tekoälyn sekä modernin työskentelyn asiantuntijayritys. joka tukee asiakkaitaan heidän liiketoimintansa kehittämisen kaikissa vaiheissa. Fellowmind tarjoaa asiakkailleen asiantuntijapalveluita sekä liiketoimintaratkaisuja, jotka rakentuvat modulaarisesti asiakkaan kulloistenkin tarpeiden mukaisesti.
Tieturi on toiminut Fellowmindin koulutuskumppanina vuodesta 2019. Yksi Fellowmindin tärkeimmistä syistä valita Tieturi koulutuskumppanikseen oli laaja koulutusvalikoima. Tieturin omien koulutusten lisäksi tarjoomasta löytyy laajalti myös muiden yhteistyökumppaneiden järjestämiä koulutuksia. Laaja koulutusvalikoima mahdollistaa kattavat ja laadukkaat koulutukset tukemaan Fellowmindin asiantuntijoiden elinikäistä oppimista.
Asiantuntijat ja asiakas tekemisen sekä koulutuksen ytimessä
Kahden vuoden aikana Tieturin kanssa toteutetut koulutukset ovat painottuneet enemmän pehmeiden työelämätaitojen (soft skills) puolelle, mutta joukkoon mahtuu myös teknisempiä koulutuksia, kuten Azure- ja ITIL-koulutusta. Fellowmindin asiantuntijat ovat kehittäneet osaamistaan esimerkiksi työhaastattelujen vetämisen, palvelumuotoilun, asiakasviestinnän sekä projektinhallinnan osalta. Yhteistyö asiakkaan kanssa on Fellowmindin palveluiden keskiössä, mikä näkyy myös toteutetuissa koulutuksissa.
”Olemme olleet todella tyytyväisiä yhteistyöhömme Tieturin kanssa. Meillä Fellowmindilla ihmiset ovat kaiken tekemisen ytimessä. Henkilöstömme kehittää jatkuvasti osaamistaan, ja elinikäinen oppiminen on orgaaninen osa yrityksemme toimintaa”, toteaa Petra Peltopuro, Fellowmindin Chief People Officer. ”Tieturin koulutukset tukevat erittäin hyvin henkilöstömme ammattitaitoa. Lisäksi Tieturin toimintamalli on osoittautunut toimivaksi. Yhteyshenkilöllämme Pauli Roineella on langat hyvin käsissä. Hän pitää kiinni aikatauluista ja proaktiivisesti meihin yhteydessä. ”
Fellowmind Academy – henkilöstön ja strategisten kehitystarpeiden toteuttajana
Fellowmindin Akatemia on jaettu kahteen lukukauteen. Koulutukset pohjautuvat sekä yrityksen liiketoimintojen strategisiin tarpeisiin että työntekijöiden kehittymistoiveisiin. Ennen kevät- ja syyslukukautta toteutetaan henkilöstölle kysely, jossa jokainen voi toivoa omien osaamistarpeidensa mukaisia koulutuksia. Kaikilla Fellowmindin työntekijöillä on näin mahdollisuus vaikuttaa Fellowmind Akatemian koulutuksiin. Henkilöstön kyselyn jälkeen HR-tiimi keskustelee eri liiketoiminnoista vastaavien kanssa kartoittaakseen strategiset koulutustarpeet ja koulutustoiveet.
”Käymme Fellowmindin HR-tiimin kanssa läpi kaksi kertaa vuodessa tarkemmin koulutustarpeet akatemian syys- ja kevätlukukautta varten. Keskustelemme, mitä toiveita ja tarpeita on noussut henkilöstökyselystä sekä liiketoiminnoista. Näiden pohjalta etsin valikoimistamme sopivat koulutukset ja kouluttajat”, kertoo Tieturin asiakaspäällikkö Pauli Roine. ”Asiakkaan henkilöstön elinikäisen oppimisen tukeminen on tämän työn parasta antia. Koulutuksemme tukevat osaltaan asiantuntijoiden kehittymistä ja auttavat siten Fellowmindia menestymään.”
Fellowmind pähkinänkuoressa:
Fellowmind on modernien liiketoimintajärjestelmien, pilvi- ja tietoturvaratkaisujen, datan ja tekoälyn sekä modernin työskentelyn asiantuntijayritys. Se on Euroopan johtavia Microsoft-kumppaneita ja toimii Suomessa, Saksassa, Hollannissa, Puolassa, Tanskassa ja Ruotsissa. Suomessa Fellowmind toimi aiemmin nimellä eCraft ja sen asiakkaita ovat erityisesti valmistavan teollisuuden ja projektituotannon sekä energian, kaupan ja palvelualojen yritykset. Fellowmindin pääomistaja on Pohjois-Euroopan johtava pääomasijoittaja FSN Capital. Lue lisää: https://www.fellowmind.fi